2016. szeptember 17., szombat

Book tag - Tündérmesék



  Szégyen és gyalázat, de nem emlékszem melyik blogon láttam ezt a book-taget... :( Becsülettel bevallom, hogy nem saját ötlet. Viszont nagyon tetszik. :) Lássuk, ti tudtok-e válaszolni az adott kérdésekre?



  1. Pinokkió – A fiú, akinek megnőtt az orra, ha hazudott
(Hazudtál már egy könyvről, mert szégyellted, hogy tetszett?) 

Nem. De olyan már volt, hogy inkább elhallgattam a (negatív) véleményemet. Nem hazudtam, csak nem nyilvánítottam ki.

  2. A Szépség és a Szörnyeteg – A lány, aki nem a külsőbe szeretett bele
(Melyik könyvet imádod, annak ellenére, hogy rémes a borítója?) 

Harry Potter sorozat. Borzalmasan néz ki némelyik rész borítója, de maga a regény örök szerelem.

  3. Hófehérke – Akire a szépségéért vadásztak
(Vettél már meg könyvet csak a borítója miatt, és ha igen, mi volt az?)

 Vet(et)tem könyvet a borítója miatt… A blogom ennek a könyvnek az olvasása után kelt életre…

  4. Csipkerózsika – Akit elátkoztak, hogy aludjon, majd az igaz szerelem csókja ébresztette fel (Melyik a kedvenc könyves párod?)

 Bori és Attila (Gaura Ágnes: Borbíró Borbála sorozat)

  5. A kis hableány – Aki feladta az életét a szerelemért.
(Szoktál kipróbálni új műfajokat vagy inkább maradsz azoknál, amelyeket ismersz és szeretsz? Ha kipróbáltál már újakat, melyik volt az utolsó ilyen könyv?)

 Ritkán próbálok új műfajokat. Évekkel ezelőtt az utolsó talán Marissa Meyer: Cinder -e volt.

  6. Hamupipőke – Aki elvesztette a cipőjét éjfél után
(Melyik volt az utolsó könyv, ami miatt fennmaradtál egész éjszaka?) 

Mindig minden könyv miatt ébren maradok éjszaka. :) A legutolsó ami miatt egyáltalán semennyit nem aludtam (mert nem csak a „következő fejezetet” akartam olvasni, hanem a következő kötetet is) Ransom Riggs: Üresek városa

  7. Rapunzel – Akit bezártak egy toronyba
(Melyik volt a legrosszabb könyv, amit az elmúlt hónapban olvastál?)

 Sajnos nagyon keveset olvasok az utóbbi időben, de szerencsére akkor legalább nem nyúlok mellé. Így az elmúlt hónapban nem volt "legrosszabb könyv" élményem.

  8. Aladdin – A szegény fiú, aki egy dzsinnt talált
(Melyik volt az utolsó „könyvkincs”, amit találtál?)

 Amelyiket igazán kincsnek tartom és egyáltalán nem vártam tőle ekkora élményt: Émile Ajar: Előttem az élet

9. Alice Csodaországban – A lány, aki a nyúlüregbe esett
(Melyik könyv olvasása során érezted úgy, hogy egy teljesen új világba csöppentél?) 

Ta-mia Sansa: Gender krónikák - elsősorban. De minden egyes könyv egy új (vagy nagyon régi ezért számomra ismeretlen) világba kalauzol el

  10. A békakirály – Az elvarázsolt herceg, aki újra emberré vált
(Melyik volt az a könyv, amelyikről azt gondoltad, hogy utálni fogod, de végül mégis megszeretted?)

Gárdonyi Géza: Egri csillagok. Nem csak gondoltam, valóban utáltam. Addig amíg kötelező volt. Amint senki nem kötelezett rá, örömmel olvastam el. Egy nyár alatt úgy négyszer egymás után.

  11. Jancsi és Juliska – Akik elvesztek az erdőben és egy boszorkány elfogta őket
(Melyik testvérpár (fiú-lány) a kedvenced és miért?)

 Alec és Isabelle Lightwood a Végzet ereklyéi sorozatból. Azért, mert csak ők jutnak eszembe így hajnal egy körül. :P

  12. Piroska – Akit a nagymamának öltözött farkas felfalt
(Melyik könyvben csalódtál azután, hogy beleszerettél a borítóba és a fülszövegbe?) 

Auth Andrea: Álomgróf Talán nem voltam elég kitartó... Mindössze a huszonvalahányadik oldalig jutottam el, és ott feladtam. :(

  13. Rumpelstilskin – Akinek senki sem tudja a nevét
(Melyik az a könyv, amelyiket imádod, de nem kapott elég figyelmet?)

Lovagrend Történelmi regény, talán ezért nem kapott kellő figyelmet. Bár meglehet az is, hogy én vagyok elfogult. Nekem nagyon tetszett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése