2011. december 12., hétfő

Várólista 2012



















 Lobo idén is meghirdette a várólista-csökkentő játékot. Tavaly nem jelentkeztem rá, mert jóval később regisztráltam a Molyra, így lekéstem a jelentkezési határidőt. Úgyhogy nekem ez most az első próbálkozásom lesz. Íme a  2012-es várólistám, azaz azokat a könyvek, amik időtlen idők óta várnak rám szép csendben, türelmesen... 

Az "A" lista: http://moly.hu/polcok/varolista-2012-a
A   "B" lista: http://moly.hu/polcok/varolista-2012-b

Ki is írom őket ide, azok kedvéért, akik nem tagjai a MOLYnak. (Sajnálhatják! Én nagyon jól érzem ott magamat!)

Update:

Az "A" lista:


  1. Stacey O'Brien: Wesley, kedvesem  
  2. Nudzsúd Ali: Nudzsúd vagyok, 10 éves elvált asszony 
  3. Betty Mahmudi – William Hoffer: Végzetes szülők 
  4. Jodi Picoult: A nővérem húga 
  5. Jodi Picoult: Házirend 
  6. Mineko Iwasaki – Rande Brown: A gésák gésája   Kiolvasva
  7. Émile Zola: Nana 
  8. P. B. Kerr: Az Ekhnaton-kaland 
  9. P. B. Kerr: A Babilóni Kék Dzsinn 
  10. P. B. Kerr: A katmandui kobrakirály 
  11. P. B. Kerr: A lámpás gyermekei
  12. Ursula Richter: A gésa mosolya  
A "B" lista:
  1. Lilian H. AgiVega: Második Atlantisz 
  2. James Redfield: A tizedik felismerés – Őrizni a látomást 
  3. Oscar Wilde: Dorian Gray arcképe 
  4. Stephenie Meyer: A burok
  5. Pierrot – Szélesi Sándor: Jumurdzsák gyűrűje 
  6. Stephen King: Duma Key
  7. Leonardo da Vinci: Leonardo da Vinci meséi
  8. Delphine de Vigan: No és Én 
  9. Halasi Mária: Kölcsönkért szülők 
  10. Stephen King: A búra alatt 
  11. Hegedűs Géza: Az írnok és a fáraó 
  12. Hong Ying: A sanghaji ágyas 

Ígérem, hogy megpróbálok  minden olvasás után "élménymesélni".

1 megjegyzés:

  1. Szia, jól csináltad eddig:) majd lesz hamarosan egy post ahol az eddig jelentkezőket kiírom ott is visszatudod majd ellenőrizni, hogy szerepelsz-e rajta, jó-e a link stb. Akkor visszalinkelhetsz, hogy a várólista kiírás hol található. Sokan nem használják rendeltetésszerűen a molyos várólistát, lényeg, hogy te tudd, legalább fél éve szeretnéd olvasni a könyvet. Értékelni nem muszáj azt én se vezetem egyénenként, mert sok lenne. Az olvasás a fontos.

    VálaszTörlés